Monday, February 22, 2010

009 Pictures, Images and PhotosSuka Sgt Posing Kann...




Taman Putra Perdana, 21 Feb 2010

Allisya mmg sgt suka posing...pernah ada cita-cita nak jd model...kecik2 ni bleh la lagi kan..tp dah beso besok jd model kalu..meloncat laa abahhh.....kalo nak jd model muslimah cam kak ifah ok lah....oleh kerana dia sgt suka pd camera..berangan nak berposing ala2 model terkenal tu...maka di saat adik kepada officemate aku yg juga seorang photographer yg superb hasil lensanya (http://eyesofgrace.net) bertanya samada boleh tak amek allisya jd salah seorang model utk kids portraiture clinic yg beliau conduct, maka bagai pucuk dicita ulam mendatanglah kann pd allisya..

Allisya??? bila dpt tau.huhhhh suka sgt lah dia..iye ke mama..bila tu mama...nak pakai baju apa..kakak nak pose macam ni..macam ni..aduhhh....dah lama dia soh anta pics dia ke bintang kecil..tp tak ter anta antapun...tak pe lah..diberi kesempatan oleh zubye utk jd model ni..at least...merasa lah dia...hehe...tp ari tu..nampak kaku plak aksi dia..malu kott...

tgk hasil2 lensa peserta pd hari tu..cantik2 juga...

Wednesday, February 3, 2010

009 Pictures, Images and PhotosHappy 10th Anniversary!

video

Tuesday, February 2, 2010

009 Pictures, Images and PhotosTakziah - Al-Fatihah


Rabu, 3 Februari 2010...pada tarikh ini seorang insan yang aku kenali...seorang insan sungguh baik dan berhati mulia telah dijemput pergi menghadap ilahi . Saat menatap jenazah arwah pagi tadi ...terbayang satu persatu kenangan-kenangan serta kebaikan arwah..

Al-Fatihah untuk Allahyarhamah Sika...semoga rohnya ditempatkan bersama para shuhada..insyaAllah!