Sunday, February 15, 2009

Bandung 2008

Masih lagi segar dalam ingatan trip ke bandung bulan jun taun lepas...enjoy...enjoy sangat...aku berempat...dua org ngan kawan ofis dan sorang lagi kakak aku...kebetulan dia bercuti panjang di Malaysia... Sekali sekala berjalan dan bersoping sakan tanpa gangguan...fuhhhh seronok...tak de bunyi anak2 yg merengek kepenatan...nak itu nak ini...kali nih pegi ngan kawan2..kena plak sumer nye kaki soping...berjalan selagi terdaya...heret kaki pon jd....asalkan dpt soping...itu lah dia kenangan di bandung taun lalu...
dan lusa..aku akan ke sana lagi..kali ni ngan adik2 aku plak..tanpa kak ita...sedihnya....dia tak dpt ikot sama....dan dia jugak sedih sebab tak dpt ikot kami kali ni....almaklum..dia jugak kaki jalan...cite siket je kat dia..haa maka berkobar-kobar laa semangat berjalan dan menyoping dia tuu...dan yg best nye..kalo dia ada...suasana pasti akan meriah..to kak ita..tak pe lah...len kali kita pegi sama2 lagi...kali nih pegi ngan adik2 aku..yg tak kurang hebatnya....

nak amek mood nak berjalan lusa ni...maka aku pon korek2 laa gambar di bandung taun lalu....mengimbau kenangan lalu...tengok gamba2 nih..wat aku rasa tak saba nak tunggu lagi seharii weyyyy....

ni brekfast dulu...kat lcct sementara tunggu time nak boarding..

naik belon air asia je...tambang murah bebb..

ni dah sampai bandung

hidangan tengahari di hari pertama kat sana...sambal belacan dia bestt..tp bau dia..perhhhhhh...satu hari melekat kat tangan..
kampung daun...tempat makan paling best aku rasa....suasana dia nyaman dan cantik..makanan sedap...tempat nih pon antara tempat makan nak kena repeat...nak try p malam plak..

kat tangkuban perahu....kat sini scenery dia cantik...tp serabut plak ngan penjual2 yg teramat ramai kat situ....sibuk pujuk spy kita membeli barangan dorang..

kami stay kat grand serela...selesa hotel nih walaupun bertaraf 3 * je...breakfast pon sodap...tp nih..kami dok hotel cap hayam je...


baksooo...yummmyyy!!! ini mesti di repeat kat kedai niii nih...bakso malang karapitan...to kak ita...saya tulun makankan utk awk yeeee...

ni kat rumah mode...rasanya sumer org yg p bandung akan dtg sini..tempat ni wajib kot comeii kan..kaler pink lagi...gamba ni kat tangkuban perahu...

ngan akak aku...juga kat tangkuban perahu

tu diaa..hasil kerja keras menyoping sepanjang hari terakhir....kat tepi tuu pak heri..supir kami di sana... kali nih kami guna khidmat dia jugak..utk bawak kami jalan2


dah siap packing....dah nak balik dahhhhh

dan rasanya pegi kali nih..takde laa nak soping sakan...nak jalan2 carik mkn je...errrr...leh caya keeeee???? cam poyooo jee statement tuu...